fredag 11. juli 2014

- reading time -

Hei på dere :-) jeg har bestemt meg for og skrive på norsk og heller ha engelsk oversettelse under innleggene. Håper det går greit for dere :-) er jo greit for mine norske lesere også :-)

i dag har jeg vært hos tannlegen - gikk veldig bra. Kom med smerter, men det var ikke noe og finne så mest sannsynlig kommer det fra kjeven som igjen kommer fra at jeg spenner meg veldig fordi jeg har vondt i hodet osv.

Men det er jo bra at de ikke fant noe galt. jeg og pappa dro på biblioteket - og der fant jeg en bok jeg hadde lyst og lese - så denne ble med meg hjem. så i dag kommer jeg til og sette meg godt til rette for og lese - faktisk skal jeg gjøre nettopp det nå, sitte på verandaen en liten stund med kaffekoppen min - kan ikke sitte alt for lenge da hodet fort får belastning, men en liten stund blir det.

koste meg med en smoothie til frokost - og det smakte helt fantastisk! nydelig mettende måltid - føler jeg har fått en dose energi :-)

vi blogges <3

translate:

Hello you :-) I've decided to write on Norwegian and have English translation under the posts. Hope it goes smoothly for you :-)it's okay for my Norwegian readers too :-)

Today I have been at the dentist - went very well. Come with pain, but it was nothing to find that most likely comes from the jaw, which in turn comes from that I have bent me a lot because I have a headache etc.

But it's good that they did not find anything wrong. me and my dad went to the library - and there I found a book I wanted to read - so this went home with me. so today I am going to put me well facilitated and read - in fact I'll do just that now, sitting on the porch for a moment with my coffee mug - can not sit for too long then my head kept getting loads, but a little while becomes.

it was cosy with some smoothie for breakfast - and it tasted amazing! lovely hearty meal - feel I have received a dose of energy :-)

blog to you later <3